Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elle - 17 januari 2011 09:25

Här är min gardin!     

Av Elle - 17 januari 2011 09:01

Ja så var det måndag igen... har varit uppe sedan 04,00  . ja, K. skulle till jobbet idag o han vill gärna ha sällskap på morgonen ... o när det bara gäller två morgnar i veckan så då går det ju an..... Ute är det grått o tråkigt men jag glädjer mej åt att den stora snömängden krymper ... trots att det är rena isgatan härutanför ...  gata på bondvischan..det är inte dåligt !!ha,ha.. vad rolig käringen kan va´så här på morgonkvisten!!

Idag ska jag tvätta , det mesta är nya tyger som jag köpte på Göksäter när jag var där förra veckan .

Har köpt tyg till gardiner i den modell som jag sydde till jul . Dem kommer jag att sälja . Ska sy upp lite av varje så jag har att sälja framöver både här på nätet och på marknader till sommaren.

 

Ja, om jag klarar det nu när den förbenade värken har blivit något värre. Kanske beror det på att vi inte haft så varmt här i vinter . Men när värmen kommer så kanske jag komme igång jag också .

Nu har jag lärt mej lägga in foton på denna datorn så nu ska det väl börja bli foton till mitt skrivande .. detkänns betydligt bättre att kunna visa bilder också .  Ha det gott o kram på Dej!

Ovido - Quiz & Flashcards