Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

oj! vad tiden går fort...

Av Elle - 20 maj 2011 10:45

Jag hinner inte med ... eller så är det att jag känner att det enligt K. är onödigt och då blir jag stressad om jag sitter här. Men jag ska försöka ta mej tid ... ja, jag har kommit underfund med att detta är viktigt för mej ... att då o då få skriva av mej lite.   Har många gånger saknat alla brev som jag skrev förr i världen ... Då hade jag en massa brevvänner .. lite varstans om i världen .. nu sitter jag här o har knappt kontakt med en människa.. Nej så illa är det inte ... men nog saknar jkag kontakten med folk..

Kanske skulle jag försöka skaffa mailkompisar?  Är det ngn som vill skriva mail till mej ?

 

Idag kom Åskar in alldeles genomblöt ... han hade väl promenerat  i högt vått gräs men dessutom hade han nog varit o promenerat i någon jordåker ... för han satte jättefina svarta tassavtryck på min vita morgonrock!!!!   Inte blev jag irriterad på honom för det ... men när det kommer folk in här med stora smutsiga skor eller stövlar ... då är jag nära att explodera!!!! 

Vad är skillnaden    jo kanske är det storleken på fötter ... Ha,ha...  Nej nu ska jag igång med snabelfixareen  (dammsuga alltså)   Ha en härlig dag ! Kram!  

 
 
Madde

Madde

20 maj 2011 11:18

Hej Elle! :D

Hoppas att allt är bra med er alla.
Synd att den goa värmen vi hade har försvunnit men förhoppningsvis så kommer den tillbaka. Tyckte det var en kul jämförelse du hade med smutsiga tassar och smutsiga skor. Vet själv hur förlåtande jag är vad det gäller våra busfrön Gizmo och Zero här hemma. Tror nog med handen på hjärtat att det är för att de är så himla söta och goa som man inte kan bli arg på dem. ;-) Trasslada jag in mig nu tro? För visst kan gubbar, ungar och andra vara söta och goa också men jag får väl säga så här istället då: De förstår när man skäller på dem vilket inte djuren gör. Tror du jag räddade mig nu? Hihi!

Vad det gäller mailkontakt så får du gärna mail mig. Skickar adressen separat efter det här då jag inte vill att alla ska kunna se den. Jag vore väldigt tacksam om du inte godkände den så den kommer upp här. =)

Passar också på att önska dig/er en underbar och härlig helg!

Många många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

20 maj 2011 11:20

Hej igen! :D

Godkänn ej denna kommentar.

madeleine_soderlind@hotmail.com

Så "höres" vi! Hihi!

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 maj 2011 14:23

Tack för livstecknet!
Jag undrar ju hur du har det ibland...
Ormbunkar ser jag mycket sällan, så det var roligt att få se en i närbild. Min kamera har slutat fungera och efter mycket vånda beställde jag ny kamera igår, gratisfrakt om den får ta 5 dagar valde jag!
Du har väl min epostadress om du vill maila. Men du ska veta att det händer mycket lite att berätta om i mitt sjuka liv.
Kram, Lena

http://notoriskstickare.blogspot.com

 
kurrelina

kurrelina

23 maj 2011 16:43

Visst är man överseende när ens lilla djur kommer in och smutsar ner mot när en människa gör lika dant, då får man nästan spader...
ha det gott

http://kurrelina.bloggagratis.se

Elle

27 maj 2011 15:06

Ja, de små liven är det käraste man har...och vad låter man de inte göra ???*L*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards