Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Elle - 18 augusti 2010 09:30

Än så länge iallafall.  

Dagen började med en skräll... Skulle duka för kaffe  och tappade givetvis en kopp på en annan kopp som flög iväg och ramlade på en kryddburk som gick isönder .. ja koppen o fatet gick också sönder.. Det är så mina händer fungerar på morgonen. Nu är iallafall disken fixad o en tvättmaskin är på gång men sömnen vill inte försvinna ur mina ögon . Längtar bara efter sängen  men.... ja, skulle jag lägga mej vete sjutton hur det skulle bli .. K . vill inte tro att jag inte orkar så mycket . Det är väl det som är jobbigast . Allt annat verkar gå bra här men just hur min kropp fungerar med anledning av mina krämpor är nog svårt att förstå. Nu har jag också varit igång en hel del ,mycket mera än jag brukar . Denna vecka är det också en hel del "kalas!!  Tre födelsedagskalas o en grillkväll... men det ska väl gå hoppas jag . Nu ska jag iallafall ta bilen o åka in till stan för att köpa lite tvätt till väggarna på "nya" villavagnen.. Det vi köpte igår ser inte ut att räcka. Ha det gott ! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards