Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Elle - 16 augusti 2010 11:16

ja , det bara öser ner,tur är det iallafall att det inte är som i Köpenhamn. Där flyter ju allt skitvatten omkring på gator o motorvägar. Där  har alla avlopp blandats.. Tänk vad äckligt  det måste vara ...

Idag är både Åskar o Otto inne .. de har väl ledsnat på allt regn. Det har faktiskt jag också gjort .Jag har ju inte ens med mej mina stövlar... får väl hämta dem nästa gång jag är hemma . Men här är verkligen begränsat med plats.. så var de ska få plats det begriper jag inte .Tror jag ska ta fram symaskinen idag. Har ett sängöverkast jag ska sy och ett draperi. Men var ska jag sitta ???  det är den stora frågan. 

Pratade med sonen för en stund sedan.. Han berättade om brölloppet han varit på under helgen...Ett fin o vakert bröllop . det var hans bästa vänner som gifte sej. Och sedan hade han gräffat en kompis han inte träffat på drygt 10 år!!!Så han hade haft en mycket trevlig helg. Ja, det har jag också haft trots att det inte blev vinst vare sej på bilbingo eller på Lotto. Nu får Du ha det riktigt gott!

Ovido - Quiz & Flashcards