Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Regnet är här igen!

Av Elle - 6 augusti 2010 09:15

Ja, så är då regnet här igen och det fungerar som ett stopp  för att göra något ute på dagarna .. men vi hade ändå en dag full av aktiviteter igår . Vi städadade nämligen ur husvagnen... Den ska ut idag igen. Och då ska den var aren o fin.

jag börjar längta hem nu ... så jag flyttar nog inte hit ..*L*  Vi hade en liten diskussion igår ... om just detta . K. flyttar bara till villa vagnen om jag flyttar med  och jag tror inte att jag är beredd att göra detta .Jag får inte gjort ngt alls för min egen del nu när jag är här.. det är alltid en massa annat som kommer före  och jag börjar känna av det nu och sakna det här med sömmnad tex. Visst jag har tagit med mej sy maskinen hit men ännu har det inte blivit ett enda stygn sytt... och jag tror inte det blir det heller . inte ett enda foto har blivit taget .. dt saknar jag också ,så är det bara .

De som trivs som fiskar i vattnet är i allafall katterna de är ute dygnet runt.  just nu kom otto in och hanär hur kelen som helst.

Nu är det dags att sätta igångdagens sysslor men inget av mina goa intressen   .. Ha nu en riktigt go´o rolig dag .. kram från mej ...

 

 
 
Madde

Madde

12 augusti 2010 16:56

Ser att det inte bara är jag som varit slö med bloggandet. Vad skönt att veta att jag inte är den ende. "Fniss"!

Vad det gäller boendeformen så måste ju allt kännas helrätt och så länge du inte gör det så är det nog säkrast att du bor kvar där du trivs som bäst. ;-) Missarna kanske vågar sig ut där du bor i selar nu efter semestern också.

Vilket fall som helst så önskar jag dig en underbar och härlig fortsättning på denna dag!

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards