Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Elle - 21 mars 2011 11:06

Ja, tiden går så himla fort ... men idag har jag planterat om lite krukväxter... Har inte så många just nu  då K. inte gillar det men det kommer att bli flera .. jag lever inte utan levande växter så det så. Han ändrar sej det är jag säker på . Han har ändrat sej när det gäller katterna och nu pratar vi lite om att skaffa en egen hund. Vi har ju hans sons hund ganska ofta men saknar en en hund då hon inte är här .  Ja, jag tror att katterna saknar henne också .. Se så goda vänner de är nu.     Det började lite försiktigt ....   Ja, nu är vi i full gång at planera inför sommaren ...men som det nu är blir det ingen husvagnssommar för vår del. Vi har hyrt ut husvagnen rån slutet av aprill till o med september... Vi har ju inga problem att bo i husvagn senare i år heller så det kanske blir några resor då. Annars bor vi så skönt här med naturen alldeles inpå oss och en liten bil kan ta oss runt på dagsetapper om vi vill...*L*

Jag tänkte på en sak när jag var i simhallen i fredags...  Varför ser alla så sura ut .. det var fullt av pensionärer där o alla såg lika sura ut. men så när de pratade med varann ibland o log åt något ... så såg de så vackra ut .. Ansiktet förändrades totalt , och tänk vad glad jag själv kände mej när jag såg någon annan le ... även om det inte var mot mej.

 

jag ska försöka se glad ut för jag antar att jag ser lika sur ut som de när jag inte tänker på ngt särskilt.

Nej nu kallar plikterna.. jag ska tvätta o sy   resten av dagen.. kanske ta en liten promenad också

Ha det gott  och Du , glöm inte att le....

Ovido - Quiz & Flashcards