Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Elle - 11 mars 2011 10:15

   Solen är framme men om en stund kommer snön...*L*  jag kollade på Klart.se där brukar prognosen stämma bra tycker jag.

Om ngn timma är det dags för simhallen... var där i onsdags tillsammans med Christina men idag blir jag ensam. Hon tycker det räcker med en gång per vecka ..men de gör inte jag . Jag skulle vilja gå varje dag ,men det orkar jag inte. Tre gånger / vecka får bli max men denna veckan har det bara blivit två gånger. 

 

Oj , vad Jessy ska vara med här ...hon fick inte åka med K. till Göteborg... och det kan hon inte smälta.  Hon brukar alltid vara med honom ute  när han far någonstans men idag gick det inte.

 

nej nu ska jag göra mej i ordning för simhallen ... Ha en riktigt go´dag och helg också förresten ...

kanske jag inte är här förrän till måndag igen..

Ovido - Quiz & Flashcards