Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elle - 2 mars 2011 09:48

inte så kallt men solen som jag tyckte de nämnde på väderleken ser jag inte röken av.  Har varit ute med Jessy .. men bara runt hörne än så länge ..men vi ska ta en promenad senare . Kan ju hppas på att solen hr hittat hit då.             Har liksom inte kommit igång ännu..Ska ut o sätta på en tvättmaskin, har lite inne att göra ,och simhallen blir överhoppad idag . Christina rigde igår ,hon hade fått förhinder och k. jobbar så jag kan in¨te ta mej dit. Ok. bussen går ju ,men det tat så himla lång tid och jag vill inte lämna djuren ensamma så länge . De har inte varit ensamma tillsammans förut .                                                   
                Här hjälper Åskar mej att sy...*L*  Ibland harr jag bägge katterna på sybordet ,lite värre är det när jag ska klippa till ngt och de vill vara med    är då rädd att jag klipper fel o klipper i deras små tassar.      Nej ,nu är data tiden slut för idag ... ha det nu så gott ... o en kram skickar jag till dej som vanligt .

Ovido - Quiz & Flashcards