Alla inlägg den 25 november 2012

Av Elle - 25 november 2012 09:43

En grå lite kylig söndagsmorgon  men jag mår betydligt bättre och det är jag otroligt lycklig över.  

Har fått behålla det jag stoppat i mej sen igår kväll, . Sonen köpte en burk morotspure´, en barnmatsburk .. Äckligt som bara den att äta men den gjorde nog nytta.

har köpt ett kjoltyg !! Stentvättat linnetyg... Jättesnyggt .. ska köpa ett till i en annan färg på fredag...

Min lille Åskar har varit inne o ätit men har nu snabbt försvunnit ut igen   han älskar detta vädret -- ca 2 grader varmt... o så ingn blåst... idag ska jag få dubbdäck på bilen .. sonen ska hjälpa mej ... vad skönt att inte behöva vara rädd att det ska bli halt innan... Sen blir det nya däck till våren för sommar dacken är utslitna.. vad jag kan förstå. nu får du ha en riktigt härlig söndag ... o så en kram till Dej!!  

Ovido - Quiz & Flashcards