Alla inlägg den 19 november 2012

Av Elle - 19 november 2012 09:25

ja, måndagsmorgon  och vaknade gjorde jag i hyfsad tid i morse... hyfsad tid , vad är det undrar Du nog   men för mej är det ca 08.30!!!!  åskar väckte mej givetvis vid 05.. men det räknas inte för jag går i "sömnen" då o släpper ut honom.


Idag har vi inte svanar utanför fönstret . det är två rådjur istället... tänk vad skönt o roligt det är att bo på landet... Alltid är det något som ögonen fångar in här så fort man tittar ut. Något levande vackert o inte bara människor  som man ofta ser i standens vimel...

Idag ska jag in till apoteket o hämta ut det där äckliga jag ska dricka på torsdag inför fredagens tarmundersökning... Det  är ngt jag inte ser fram emot    men jag är glad om jag slipper ifrån undersökning av magsäcken för det är ännu otäckare .

Nu är Åskar inne igen  och han har bde ätit o kelat med mej o lagt sej bakom ryggen på mej i soffan där jag sitter o skriver.  Ha nu en fin o härlig dag ...  

Ovido - Quiz & Flashcards