Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Elle - 21 juli 2011 10:31

låter som en film...he,he...

Ja, då passar jag på att skriva några rader . Vädret är fortfarande fint   men kl. 14 ska det regna... ja, allt enligt sambon!!!   Klockan 13 ska vi vara "testpersoner"  Våra grannar håller på att pröva olika pajer o då är vi bjudna på lunch flör att testa en paj. Som tur är älskar jag alla sorters paj medans sambon inte äter paj... Så det återstår att se hur detta avlöper.     Jag har tvätt hängande ute ... jag hoppas den blir torr innan regnet.. och sedan är det till att börja stryka ,tvättade tre stora maskiner i går ALLT ska strykas!!!!   men nu har jag börjat sitta när jag stryker , då får jag inte ont i ryggen o axlarna på samma vis som förr.   Första gångerna kändes det väldigt dumt men nu struntar jag i det ... INgen har med att göra hur jag bär mej åt.  

Vad förlösande skönt det var efter det jag tagit mej tid till att skriva här igår .... Jag började med en gång känna mej som människa igen... Tänk vad lite det ska till. för att må hyfsat.   Ha det nu riktigt gott... resten av dagen ! Kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards