Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Äntligen...

Av Elle - 17 juni 2011 20:03

är jag här igen.. Det har varit upp o ner här .. Idag har k´jag legat hela eftermiddagen och nu känner jag mej bättre.  har haft så fruktansvärt ont de senaste dagarna inte ens kunnat lyfta armarna det allra lilla minsta. men efter det jag sovit och en mängd vätska försvunnit ur min kropp så mår jag betydligt bättre. Det är så skönt. 

Kan Du tänka ,katterna,ja, bägge två ligger inne på golvet o gosar sej i en solstrimma. Det är baske mej inte så ofta de är inne båda .

Nu är de flesta sygrejerna i Stenungsund igen, Ja, K. sålde bordet som jag satt o sydde vid. Han tyckte jag sydde för sällan.... Ja, ja, sånt är livet. Tankarna på att ta mej tillbaka till Std  kommer allt tätare.    Men vi får v äl se hur det blir.

Var och tittade på en ny kamera idag.  Vill ha en som tar bättre bilder än den jag har .. Förresten har jag ingen just nu ,bara mobiltelefonens kamera o den är inte bra ..Sonen kånade min kamera o jag sa till honom att han kunde behålla den .. då jag planerade att köp en ny. Kamera går int att leva utan ,tycker iallafall jag.  Nej nu ska jag gå vidare här i datorn ... Ha det nu så bra , och var rädd om Dej!   

 
 
Ingen bild

Lill

17 juni 2011 22:49

Har han inte gått för långt nu i sitt agerande?
Tråkigt med män som trampar på kvinnor. Ha det så gott

 
Lena

Lena

21 juni 2011 21:01

Förstår hur du har det, hoppas det dröjer länge innan du blir så dålig igen. Om bilden ovan är tagen med din mobilkamera, behöver du ingen ny kamera. Bilden är så fin och ser ut som den är tagen med en "riktig" kamera!

http://notoriskstickare.blogspot.com

 
Monica

Monica

23 juni 2011 11:14

Önskar dej en trevlig midsommar:)
Jag såg på min blogg att det är ett år sen du önskade mej en trevlig midsommar.

Monica

http://violett.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

1 juli 2011 12:32

Hej Elle! :D

Hoppas du mår bättre nu och inte har lika ont. Tycker så synd om dig för smärtan måste ju hindra din vardag.

Tittade mest in för att önska dig och missarna en underbar och härlig helg. Har ju inte hört av dig på mailen på ett tag så man blir ju lite orolig ifall det hänt dig något.

Ha det nu riktigt gott tills vi höres igen.

Många många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards