Alla inlägg den 25 november 2010

Av Elle - 25 november 2010 10:04

    Ja, kan Du tänka ,jag vaknade inte förrän 9.05 Jo, jag var uppe då Kjell åkte till jobbet vid 4 tiden i morse, men inte hade jag tänkt sova så länge ,inte .   ´

Nu väntar symaskinen på mej , ska börja med julgardinerna.. Var på Skroten o handlade lite mera tyg igår ... Vi tänkte om när det gällde gardiner o behövde lika mycket tyg till som  vi köpt tidigare .. Farligt att vänta med att sy ..he,he.. det blir dyrare ju längre tiden går ... he,he..

 

Kallt som sjutton är det också trots att det inte är så kallt ute .. och snön som kommit lyser upp så fint .. var ute igår o lade granris runt altanen .. nej på altanräcket menar jag ju.

Här är Åskar innekatt nu ... ja, han sätter bara ut ena tassen så drar han tillbaka den lika fort o in i stugvärmen igen .. men Otto däremot är ute nästan lika mycket som förr... Kanskre att han är inne lite flera nätter nu .. men dagarna är han ute ...

Har inte börjat fotografera ännu ... men jag ska ta mej tid snart att göra det ... Har nämlöigen att göra hela dagarna ... vilket gör att tiden här blir knapp. Det har Du säkert märkt . Nej nu ska jag igång igen ,önskar Dej en riktigt fin dag .. o så Varm kram till Dej!!!


Ovido - Quiz & Flashcards