Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Tiden går så fort....

Av Elle - 17 november 2010 09:42

och jag hänger liksom inte med.  Vi har nu flytat ihop K o jag och omställningen för mej är väldigt stor då jag bott sjalv (så gott som) i 23 år!!!!!

 

Ja , det är sant .. Just nu är jag alldeles slut efter att ha tömt min lägenhet .. nej , jag har inte sagt upp den .. hyr ut den i andra hand ett tag .. tror det blir ca ett år . Får se sedan hur det blir .. Har gjort mej av med alla möbler !!! så ska jag bo själv igen så blir det att skaffa nytt!!!*L*

 

I natt har det varit frost här  minus 4 grader  o ännu ligger frosten fint på marken.    Katterna trivs som "fisken i vattnet" här o just nu har Otto gått ut igen men Åskar har kommit in för att sova .

Jag hoppas att snart få tid att komma in hit för att skriva om inte varja dag .. så lite oftare än den sista tiden. Lika så vill jag sätta igång med att fota igen ... ALLT ,precis ALLT av mina intressen har legat nere ett bra tag... men jag förstår att jag måste sätta igång för att må bra .

Ha det gott Ni som hamnar här på min sida ... o en stor o varm kram!!! vill jag också ge Dej!!

 
 
Madde

Madde

17 november 2010 17:43

Åååh, vad spännande! Jag önskar er all lycka! :D
Nästan allt blir både trevligare och roligare om man bor tillsammans. Hoppas verkligen att ni kommer trivas ihop under samma tak. ;-)

Kul också att du är "tillbaka" ser fram emot att få se nytagna foton här så småningom.

Önskar er ALLA en underbar och trevlig fortsatt kväll! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Elle

18 november 2010 07:54

Godmorgon!

Jo , visst år det trevligt att vara två men vet Du jag har levt ensam i 23 år förutom 3 tre år , så det är lite "kantigt" för mej ibland... är ju van att göra på mitt sätt o så vidare ...*L* men tack o lov så kan vi ptrata om allt , så det reder ut sej .. Ha en riktigt go´dag min vän! Kram!

 
Madde

Madde

21 november 2010 17:29

Hej Elle! Hoppas att allt är frid och fröjd! ;-)

Jag fick en utmaning (några frågor) av en bloggvän här igår. Där ska man även utmana ytterligare 4 st och jag valde dig som en av dem. Du går bara in på min blogg och skriver av frågorna och lägger upp dem här på din egna blogg. Sedan är det bara att svara efter tycke och smak. ;-)

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 november 2010 17:36

Kul att du hör av dig. Tyckte verkligen det var länge sedan sist...Hoppas du trivs bra med det nya civilståndet också.
Kram Lena

http://notoriskstickare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards