Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Kallt ,ja, riktigt kallt är det!!!!

Av Elle - 1 december 2010 09:22

Så har det då blivit riktig vinter igen!!!*L*   ja, här  har blivit så kallt att det fryser på ´fönsterrutorna på insidan...

 

 

 

Jo , det är säkert ,och det är det enda som är jobbigt att bo så här ... själva köket är inte gjort för sådan här kyla. Köket är en tillbyggnad där det varit altan från början och det verkar inte vara gjort för att klara sådana här vintrar..

Men skam den som ger sej ,vi ska nog fixa till det så det fungerar bra till slut.

Var uppe i Stenungsund igår ... och tog hand om min post som kommit dit bla.  Jag har flyttat den mesta av posten hit men de hade ändå sänt posten till den gamla adressen ... kanske jag va sent ute den första må naden som  det gick ut ..

Tänk snart är det jul igen... Tiden går så otroligt fort, och jag undrar om jag kommer att hinna med (allt) det jag planerat göra innan helgen brakar igång!!!

Jodå , det gör jag nog... för jag har tänkt som så att även om jag tänkt hinna massor men inte gör det , så blir det jul ändå ... och fira det ska vi .

nej nu får Du ha det så gott i kylan!  Varm kram , till Dej!!!

 

 

 

 
 
Lena

Lena

2 december 2010 15:44

Du låter väldigt nöjd trots frostrosorna. Du kanske har dubbla raggsockor och annat varmt på dig...
Kram!

http://notoriskstickare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards